Declaree benoemd Senior Sales Executive en Board member

24 MEI 2013, ROTTERDAM, NETHERLANDS
Samenvatting
Declaree heeft met het aantrekken van ervaren sales capaciteit een belangrijke volgende stap gezet in haar groei ambities. Ronald Blomsteel is per 1 mei 2013 aangesteld als Senior Sales Executive met als doel de verdere groei van Declaree te realiseren. Rein Hoogland is per 1 mei 2013 toegetreden als board member om het bedrijf te begeleiden in haar verdere ontwikkeling, strategische partnerships, funding en uitbouw naar andere landen binnen Europa.

Ronald Blomsteel is per 1 mei 2013 aangesteld als Senior Sales Executive met als doel de verdere groei van Declaree te realiseren. Ronald heeft 30 jaar verkoop ervaring in verschillende branches en de laatste 8 jaar in de ICT markt. Ronald zal zich met name richten op de directe verkoop van Declaree specifiek richting de Large Accounts. Ook kan Declaree via haar website worden aangeschaft op basis van reguliere gebruikerslicenties en is alles in de cloud dus additionele investeringen in infrastructuur zijn niet aan de orde.

Rein Hoogland is per 1 mei 2013 toegetreden als board member om het bedrijf te begeleiden in haar verdere ontwikkeling, strategische partnerships, funding en uitbouw naar andere landen binnen Europa. Rein is een veteraan in ICT met al meer dan 35 jaar ervaring en heeft verschillende executive functies vervuld waarin veel ervaring is opgedaan in het bouwen van organisaties met veel groei potentie.

Bas Janssen, een van de oprichters van Declaree: “We zijn erg blij met de uitbreiding omdat we nu echt naar de markt gaan met Declaree en wij ons verder kunnen focussen op de verdere ontwikkeling. Door deze focus kunnen we de functionaliteit nog beter afstemmen op de wensen van onze gebruikers”.

Declaree levert een oplossing voor uw medewerkers welke zakelijk moeten declareren. In plaats van het verzamelen van de bonnetjes, hoeft de medewerker nu slechts een foto te maken (via de Declaree App op de mobiele telefoon) en de declaratie is per direct via de cloud binnen uw organisatie bekend. De medewerker hoeft niet alle bonnetjes meer te verzamelen. Dit voorkomt veel onnodig werk voor uw medewerkers zoals het invullen van declaratie formulieren maar ook heeft u direct inzicht in het onkosten patroon van uw medewerker, ziet u per direct de afwijkingen en kunt u zien of project budgetten worden overschreden. Ook kan Declaree het goedkeuringsproces binnen uw organisatie verzorgen en kan de medewerker op elk moment in de App zien of zijn declaraties goedgekeurd zijn.

Over Declaree

Declaree is een mobiele (en web­) applicatie waarmee het heel gemakkelijk is om bonnetjes te declareren. Door simpelweg een foto van de bon te maken met de mobiele app staat deze direct in een online overzicht.

Het team achter Declaree bestaat uit Jasper Spoor, Bart Jochems, en Bas Janssen. Zij volgden alle drie een technische opleiding op de hogeschool of de universiteit. Na enkele jaren ervaring op te hebben gedaan bij een internetbedrijf, zijn zij in 2012 samen de startup Declaree begonnen.