Declaree lanceert app versie 2.0

Met offline modus, BTW-hotkeys en meerdere foto's per declaratie

11 JUNI 2013, ROTTERDAM
Samenvatting
Digitaal declareren met Declaree was al makkelijk, maar dankzij de onlangs gelanceerde versie 2.0 is het nog eenvoudiger geworden. Via de appstore en website is de nieuwste versie te downloaden waar de gebruikersinterface (uiterlijk) een flinke update heeft gehad. Tevens is het met de nieuwe app nu mogelijk om ook offline te declareren. Wel zo handig, als je even geen verbinding hebt!
Eenvoud en meerdere foto's

Declareren moet simpel zijn en dus is de nieuwe versie nog eenvoudiger in gebruik. Zo kun je direct in het hoofdscherm een overzicht opvragen van declaraties die aandacht behoeven, kun je het BTW-tarief kiezen zonder het invoerscherm te verlaten en ondersteunt Declaree 2.0 ook meerdere foto's per declaratie.

Sneller en offline

Je declareert onderweg, op kantoor, thuis of midden in een drukke supermarkt. Kans bestaat dus dat je even geen verbinding hebt. Daarnaast wil je sowieso niet wachten tot de declaratie goed en wel online is opgeslagen, voor je de smartphone in je zak stopt. Voor meer gemak is het toevoegen van declaraties nu ook offline mogelijk. Declaraties opslaan is dus veel sneller; deze worden op de achtergrond gesynchroniseerd zodra er verbinding is.
Over Declaree

Declaree is een mobiele (en web­) applicatie waarmee het heel gemakkelijk is om bonnetjes te declareren. Door simpelweg een foto van de bon te maken met de mobiele app staat deze direct in een online overzicht.

Het team achter Declaree bestaat uit Jasper Spoor, Bart Jochems, en Bas Janssen. Zij volgden alle drie een technische opleiding op de hogeschool of de universiteit. Na enkele jaren ervaring op te hebben gedaan bij een internetbedrijf, zijn zij in 2012 samen de startup Declaree begonnen.